Vítej na mém blogu

Vítejte na mém blogu
Ahoj jmenuji se Kristýna a je mi 15 let. Založila jsem si tento blog proto,abych Vám ukázala mou tvorbu-fotografie. Teprve začínám fotit a mám jen obyčejný foťák canon,ale v budoucnu si chci koupit zrcadlovku Nikon D3100. Jednou bych se chtěla stát profesionální fotografkou-to je můj sen !! A také zde budu psát svůj deník. Snad se Vám tu bude líbit a budete sem chodit zas a znova :)

středa 19. ledna 2011

Jídelníček č.2

Středa 19.1.2011
Snídaně : Banán,mussli
Svačina : 2 celozrnný rohlíky s gerve
Oběd :  Polévka
Svačina : mussli
Večeře :  Jogurt,banán
Pití : Kafe,matonka ..

Hřích : jeden toust s nugetou
Pohyb : 10-15min. tanec
Posilovací cviky na bříško 

Jinak jsem toho dnes moc nesnědla,ale dobrý zatím :)
Zítra jdu běhat snad bude hezký počasí,ahoj 

1 komentář:

  1. Moooc hezké, gratuluji, krásně jsi to zvládla:) Jediné, co můžu popřát: Jen tak dál! A brzy se taky dostaneš na svou vysněnou váhu ;) HOdně štěstí;)

    A děkuji za pochvalu♥

    OdpovědětVymazat