Vítej na mém blogu

Vítejte na mém blogu
Ahoj jmenuji se Kristýna a je mi 15 let. Založila jsem si tento blog proto,abych Vám ukázala mou tvorbu-fotografie. Teprve začínám fotit a mám jen obyčejný foťák canon,ale v budoucnu si chci koupit zrcadlovku Nikon D3100. Jednou bych se chtěla stát profesionální fotografkou-to je můj sen !! A také zde budu psát svůj deník. Snad se Vám tu bude líbit a budete sem chodit zas a znova :)

úterý 18. ledna 2011

Jídelníček č.1

Úterý 18.1.2011
Snídaně : Banán
Svačina : Celozrnná houska s gervais , 2 mandarinky
Oběd :  Guláš s kolínkama-Poloviční porce (Vím,není to moc dobrý)
Svačina : Jablko,mussli
Večeře : Celozrnná houska taky s gervais
Pití : Citrónová matonka,kafe

Vím,není to zrovna moc dobrý,ale teprve začínám,tak si musím zvyknout :) 

1 komentář:

  1. tak alespoň víš, co mi na sobě vadí nejvíc :)
    na to že s hubnutím zaíčnáš si myslím, že to je dobrý :)
    jen bych tě ráda upozornila na skrytý vysoký energetický příjem z pečiva :) bohatě stačí jeden ks denně :) ale jinak dobré.

    OdpovědětVymazat