Vítej na mém blogu

Vítejte na mém blogu
Ahoj jmenuji se Kristýna a je mi 15 let. Založila jsem si tento blog proto,abych Vám ukázala mou tvorbu-fotografie. Teprve začínám fotit a mám jen obyčejný foťák canon,ale v budoucnu si chci koupit zrcadlovku Nikon D3100. Jednou bych se chtěla stát profesionální fotografkou-to je můj sen !! A také zde budu psát svůj deník. Snad se Vám tu bude líbit a budete sem chodit zas a znova :)

pondělí 17. ledna 2011

A jde se cvičit.

Není nad domácí cvičení. ( I když se do toho musím nutit..) Dám sem video,podle kterého dnes budu cvičit. Jdu si pustit nějakou dobrou hudbu. Tak se tady mějte :)  

 Kristýna


3 komentáře:

  1. :)) Čtvrtletka nějak nedopadla :( Já tedy tipuji v nejhorším případě dvojku, ale protože jsem potřebovala jedničku, tak jsem ze sebe pěkně zklamaná... No, nic ještě není jisté, třeba to nakonec tě 90% bude:D Jinak, jsem ráda, že ses dostala na můj blog:) Mám ráda lidi, co rádi fotí:) :D Chtěla jsem se zeptat.... Tvůj blog je očividně o focení... Tak jak ses dostala na můj blog výhradně o hubnutí?:D Snažíš se taky zhubnout?:)

    OdpovědětVymazat
  2. zkopíruješ si ten html kod toho toplistu a dáš v Návrhu Přidat miniaplikaci - vložit html lomeno nevím co :) a tam to vložíš, dáš uložit a je to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ajo ajo, a to tě přesvědčily a nakoply do hubnutí ty blogy o shazování kil, anebo jsi o tom uvažovala už předtím? A můžu se zaptat kolik měříš a vážíš.. Aspoň zhruba?:)

    OdpovědětVymazat